Az egyik legfontosabb ok, amiért a cégvezetők elakadnak a kiszervezéssel, hogy nem tudják, hol kezdjék el. Nem biztosak benne, hogy ki is tudják kiszervezni, még ha akarják is. Ezért hoztam létre ezt a listát.

Fontos, hogy ne felejtsük el, hogy a virtuális asszisztensek különböző készségekkel rendelkeznek, ezért van nagy jelentősége annak, hogy olyan partnert találjon, aki a leginkább illik az Ön cégéhez és a feladatokhoz.

Íme egy rövid lista – a teljesség igénye nélkül – olyan tevékenységekről, melyeket egy VA hatékonyan el tud végezni az Ön vállalkozását segítve:

 

  1. Email-es, telefonos ügyfélszolgálat
  2. Adatbázisok kezelése
  3. Jelentések készítése
  4. Hangszövegek begépelése
  5. Formanyomtatványok létrehozása
  6. A megbeszélési jegyzőkönyvek előkészítése, és elkészítése
  7. Előadások előkészítése
  8. Utazástervezés
  9. SEO
  10. Blogok formázása
  11. E-könyvek formázása
  12. Naplókezelés
  13. Blogok moderálása
  14. Kutatás
  15. Táblázatok készítése, kezelése
  16. Projektmenedzsment
  17. Ügyfélszámlák küldése, ellenőrzése, jóváírások ellenőrzése
  18. Videók feltöltése a YouTube-ra
  19. FB megjegyzések moderálása
  20. Hírlevél létrehozása, hírlevél küldés
  21. Sajtóközlemények elkészítése
  22. Weboldal/ak frissítése
  23. Lektorálás
  24. FB hirdetések beállítása, figyelése
  25. Automatikus válaszok létrehozása, ütemezése, kezelése
  26. Alapvető könyvelés
  27. Emlékeztető szolgáltatások
  28. Üdvözlőlapok küldése
  29. Céges ajándékok megrendelése
  30. Minden virtuális asszisztensnek saját tapasztalata, szakértelme, készsége és egyedülálló tudása van. Érdemes átbeszélni, hogy milyen feladatokat tudna elvégezni az Ön vállalkozásához igazodva. Egy -egy ilyen beszélgetés nagyszerű ötleteket adhat az Ön vállalkozásának is!

 

 

  • Forrás felhasználva innen: https://thegirlsmeanbusiness.com/45-things-can-outsource-virtual-assistant/