Kérdésére nem találta meg a választ weboldalunkon? 

Gyakori kérdések

A következőkben azokat a kérdéseket és válaszokat olvashatja, melyeket tapasztalatunk útján gyűjtöttünk össze. Ezek a kérdések merültek fel másokban is, és valószínűleg Önben is.

Hogyan tudok fizetni?

Az elkészült munka ellenértékét átutalással tudja kiegyenlíteni.
Egyedi/ projekt megbízás esetén a munka elkészülése után 8 napos határidő áll rendelkezésére.
Rendszeres megbízás esetén havonta utólag számlára történő utalással fizethet.

Vannak extra költségek?

Extra költségek kizárólag olyan munkáknál merülhetnek fel, ahol harmadik félnek kell fizetni. Ilyen esetben az Ön egyedi kérése alapján, alvállalkozókkal egyeztetve történik az árajánlat készítése. Az esetleges, igény szerinti nyomtatási, nyomdai, csomagolási, postázási, szállítási költséget, különleges anyagbeszerzési költséget a díjazásban egyeztetett árak nem tartalmazzák. Ezek egyedi megállapodás szerint kerülnek kiszámlázásra.
Sürgős és rendkívül rövid határidős munkák vagy esti- és hétvégi munkavégzés esetén felmerülhetnek plusz költségek, ezeket minden esetben a munka megkezdése előtt egyeztetjük.

Ki az a virtuális asszisztens és hogyan tud segíteni?

A virtuális asszisztens olyan személy, aki adminisztratív segítséget nyújt a vállalkozóknak.

A magasan képzett virtuális asszisztensek átvállalhatják mindazokat az adminisztrációs tevékenységeket, mely rengeteg időt és energiát vesznek el öntől. Ön ezt az értékes időt vállalkozása vezetésére és fejlesztésére fordíthatja.

Miért éri meg alkalmazott helyett virtuális asszisztensre bízni a feladatokat?

Egy alkalmazott rengeteg kiadással jár. Nem csak a havi fizetését és a járulékokat kell kifizetni, de gondoskodni kell a munkavégzéséhez szükséges eszközökről (számítógép, jogtiszta programok, nyomtató, telefon stb.) és a betanításáról is. Szabadság, betegség esetén meg kell oldani a helyettesítését, hétvégi, esti munkáért túlóra díjat fizetni neki. Ez mind rengeteg kiadás.

Ráadásul nem bízható rá többféle munkakör. Egy titkárnőtől nem várható el, hogy profi legyen az adminisztrációban, ugyanakkor a könyvelésben, szövegírásban, keresőoptimalizálásban, fordításban, grafikai munkákban is. Egy vállalkozás sikeres működéshez azonban számtalan feladatot kell ellátni. Erre megoldás a virtuális asszisztens.
A virtuális asszisztens költséghatékony megoldás. Csak az elvégzett munkáért kell fizetni, ami lehet egyszeri, projekt alapú vagy akár rendszeres megbízás. Nem kell külön irodát fenntartani, a többféle feladatra több embert alkalmazni, havonta munkabért, járulékokat, ösztönző bónuszokat fizetni. Csak annyit költ havi szinten asszisztenciára, amennyire valóban szüksége van.

A vállalkozásommal kapcsolatos bizalmas dolgokat nem szívesen adom ki. Megbízhatok a virtuális asszisztensben?

Természetesen. Minden munka megkezdése előtt titoktartás nyilatkozatot írunk alá, hiszen mi is tudjuk, hogy a jó üzleti kapcsolat alapja a bizalom. Ezzel soha, semmilyen körülmények között nem élünk vissza.

Ha nem találkozom napi szinten az asszisztenssel, hogyan tudunk kommunikálni?

Ma már szerencsére nincs lehetetlen. A kapcsolattartás és a kommunikáció történhet telefonon, e-mailben, Skype-on, Messenger-en, Viber-en keresztül.