Jó lenne valaki
- aki felveszi helyetted a telefont?
- megválaszolja a leveleket?
- tartalmat készít a fb oldalra?
- egyeztet a könyvelővel?
+1 vagy mindezt megoldja egyben és Neked nem kell 5 különböző szakemberrel tartani a kapcsolatot?
Kifejezetten KKV tapasztalatokkal! KKV árakon!
Célunk segíteni azokat a KKV-kat, vállalkozókat, cégvezetőket, akik már ki sem látszanak a munkából és épp arra nincs idejük, hogy a fontos dolgokkal foglalkozzanak.
IDŐT, ENERGIÁT és PÉNZT
takarítunk meg Neked!
Ebben Tudunk segíteni
A papírmunkát, asszisztenciát bízd ránk és foglalkozz
az igazán fontos dolgokkal!
Személyi asszisztencia
Ha a mindennapok menedzselésében, találkozók szervezésében, esetleg dokumentumok feldolgozásában van szükséged segítségre, fordulj hozzánk!
Pénzügyi asszisztencia
Amennyiben könyvelés támogatási, számlázási tevékenységeidet szeretnéd kiszervezni, keress fel bennünket!
Marketing asszisztencia
Ha online marketing tevékenységeiddel már végképp nem tudsz foglalkozni, bízd ránk a social média felületeket, a weboldalad!
Válassz minket
Adatbázisunkban több mint 100 magasan képzett kolléga közül választjuk ki
az adott munkához legmegfelelőbbet.
A munkánkért garanciát vállalunk.
Csak az elvégzett munka után kell fizetni.
Ügyfélszolgálati csomagajánlataink
magyar nyelven
A szolgáltatás tartalma: email-ek kezelések telefonhívások fogadás, a hívások tartalmáról kivonat készítése rögzítése, email vagy egyéb üzenet küldése a címzettnek, kérdések, érdeklődések megválaszolása, rendelések felvétele, hiba bejelentések regisztrálása.
Start Call Center
Egyéni vállalkozók, vezetőinek hívásainak kezelése- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 40 db
- További fogadott hívások díja: 600ft+áfa
Basic Call Center
Kisvállalkozások, induló webshopok bejövő hívásainak kezelése- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 60 db
- További fogadott hívások díja: 550ft+áfa
Profi Call Center
Kis forgalmú webshop-ok ügyfélszolgálata, kkv-k bejövő hívásainak kezelése- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 100 db
- További fogadott hívások díja: 500ft+áfa
VIP Call Center
Nagy forgalmű webáruházak, szolgáltató cégek ügyfélszolgálata- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 200 db
- További fogadott hívások díja: 450ft+áfa
Ha felkeltette érdeklődésed ügyfélszolgálati szolgáltatásunk,
kérlek töltsd ki rövid űrlapunkat és felvesszük Veled a kapcsolatot!
Választható további szolgáltatások
- Idegen nyelvű ügyfélszolgálat – egyedi ajánlat alapján
- Hívások fogadás 8-16h időszakon kívül – basic időszak (munkanap 6-20h között) 4.900 Ft/óra/hó
- Hívások fogadás 8-16h időszakon kívül – basic időszakon kívül 9.900 Ft/óra/hó
- Egyéb ügyfélszolgálat: fb, insta chat, weboldal chat, stb. Egy feldolgozott email egy üzenetnek felel meg. Feldolgozásnak minősül a beérkezett email felőli döntés,
azaz elolvasása, megértése és kategorizálása. 5.900 Ft/rendszer/hó - Hangrögzítés – lehetőség van a fogadott hívások rögzítésére és továbbítására 3.900 Ft/hó
- Automata hangbemondás – Ritkán változó előre rögzített információk (pl. nyitvatartás, szállítási ktg- ek, megváltozott ügyrend) felmondása
3.900 Ft/alkalom - Együttműködő telekommunikációs partnerünk https://kompaas.hu/
Együtt dolgozunk
Blog
Stresszkezelő tippek
A stressz az élet természetes velejárója, jelen helyzetben pedig különösen. Bizonyára te is többször kapod magad azon, hogy feszült, ideges és ingerlékeny vagy. Ez nem is csoda, hiszen egy cég vezetése már önmagában kemény feladat, ilyen bizonytalanságban pedig...
Hogyan kell jól delegálni?
Amíg az ember egyszer sem kerül olyan helyzetbe, hogy különböző feladatokat kell delegálnia, hajlamos azt gondolni, hogy ez pofonegyszerű. Csak kiadom azokat a feladatokat, amiket nem kedvelek vagy nincs időm megcsinálni, elmondom, hogy mit és hogyan, és már kész is,...
A kiszervezés folyamata
Adott a vállalkozásod, adottak benne a feladatok, adott, hogy a nap 24 órából áll és adott vagy benne te, aki egyedül oldod meg a végtelennek tűnő feladatokat, amelyek ráadásul nem ritkán olyan sokrétűek, hogy több embert kívánnának. Mindezt persze úgy próbálod...