Miért virtuális asszisztens?

Rólunk

Az idő a legdrágább kincs, ne pazarolja el! Az adminisztratív feladatokat bízza ránk, így Ön azzal foglalkozhat, amiben a legjobb.

Ha segítségre van szüksége...

…mert

  • összecsaptak a feje felett a hullámok;

  • nem győzi egyedül az adminisztrációt;

  • az adminisztráció túl sok időt vesz el a tényleges munkavégzéstől;

  • nincs szüksége teljes munkaidős titkárnőre;

  • most kezdi építeni vállalkozását, és nem szeretne fenntartani egy komplett irodát;

    Forduljon hozzánk bizalommal!

     

     

Miért érdemes velünk dolgozni?

…mert

  • nincsenek munkaadói kötelezettségei: járulékok és juttatások;
  • nincs iroda bérleti és üzemeltetési költség;
  • nincs betanulási idő és költség;
    kizárólag az elvégzett munkáért fizet, és nem a munkaidőért; és amíg mi dolgozunk, addig ön a valóban fontos feladatokkal foglalkozhat.
  • minden megrendelőnkkel megbízási szerződést kötünk
  • szükség esetén ingyenes próbamunkát biztosítunk.

Miért minket válasszon?

…mert

  • több mint 50 kolléga közül választjuk ki az ön cégéhez és a kért munkához legmegfelelőbb asszisztenst
  • kollégáink mind magasan képzett szakemberek
  • kollégáink legalább 5 különféle nyelvet beszélnek – ezért idegen nyelven is tudunk segíteni
  • folyamatosan bővítjük adatbázisunkat, hogy mindig a legideálisabb jelöltet javasoljuk
  • minden projektet rendszeresen monitorozunk/ellenőrzünk
  • minőségi munkát végezünk és figyelünk a határidőkre
  • garanciát vállalunk a munkánkért
  • díjmentes próbamunka kérésére is lehetőség van
  • csak az elvégzett munka után kell fizetni
  • teljes titoktartást biztosítunk
  • sürgős, határidős munka esetén akár hétvégén is rendelkezésére állunk.

Hogyan működünk?

A közös munka megkezdése előtt kérjen ajánlatot e-mailben vagy telefonon. Az ajánlat elkészítésekor előzetes egyeztetésre lesz szükség a kiszervezendő feladatokkal kapcsolatban. Az egyeztetés történhet telefonon, Skype-on, Viber-en vagy személyesen. Ez azért fontos, hogy részletesen megismerjük azt a feladatot, vállalat irányítási rendszert, amelyben ön dolgozik.  Ezek után egyeztetjük részletesen a munkát és az ön elvárásait, igényeit. Megbeszéljük a határidőt, a díjazást és a fizetési ütemezést.
Ha megtaláltuk a mindenki számára legmegfelelőbb megoldásainkat, kezdődhet a közös munka.

 

Minden esetben Megbízási szerződéssel dolgozunk és a munka megkezdése előtt Titoktartási nyilatkozatot írunk alá, így a teljes diszkréció garantált!

Egy-egy projekt végén vagy a rendszeres munka ideje alatt többször is megkérjük megbízóinkat, hogy értékeljék kollégánk munkáját. Ezzel is biztosítva, hogy csak a legkiválóbb kollégákkal dolgozzunk együtt.

Hogyan tarthatjuk a kapcsolatot?

Messenger, Skype, e-mail, telefon, Viber, és a technika által még sok-sok lehetőségünk van. Egyeztetjük az Ön és a kiválasztott kolléga számára is egyaránt legideálisabb megoldást!

Garanciáink

Minden projektet monitorozunk/ ellenőrzünk rendszeresen! Így nincsenek hanyag kollégák, és nincsenek elmaradt határidők. Csak olyanokkal dolgozunk együtt, akik minőségi munkát végeznek és figyelnek a határidőkre.

Ha az elvállalt projekt a mi hibánkból nem készülne el határidőre, nem kell fizetnie semmit.

Ha a ránk bízott munkával kapcsolatban minőségi kifogása merülne fel, egyeztetünk és törekszünk arra, hogy a lehető leggyorsabban (maximum 48 órán belül) javítsuk a hibát. Amennyiben a javítás után a végeredménnyel továbbra sem elégedett jelezze felénk ezt írásban 5 napon belül. Mi visszautaljuk az esetleg kifizetett díjat, vagy nem kell fizetnie semmit. (Mivel a munkáinkhoz szerzői jogokhoz kötőd/hetnek, ebben az esetben az elkészült munkát nem tudja felhasználni.)