Miért virtuális asszisztens?
Rólunk
Az idő a legdrágább kincs, ne pazarolja el! Az adminisztratív feladatokat bízza ránk, így Ön azzal foglalkozhat, amiben a legjobb.

Gál Melinda vagyok
a profiasszisztens csapat alapítója, virtuális asszisztens
14 évet töltöttem el a multi világban, az utolsó néhány alkalmazotti munkaviszonyomban két kereskedelmi bankban dolgoztam fronton, bankfiókokban. Fiókvezetői pozícióból jöttem el babázni.
Imádtam a bankot és a munkámat, az ügyfeleket, a kollégáimat, de napi maximum egy órát tudtam a lányommal lenni és ebbe nem akartam beletörődni.
UGYANAKKOR
Nem volt semmilyen speciális tudásom, nem tudok semmilyen idegen nyelven magas szinten, nem ismerek különleges számítógépes programokat, nem vagyok jó IT-ban… és nagyon hamar megunom a monoton feladatokat
VISZONT
nagyon gyorsan, könnyen látok át rendszereket, folyamatokat, jól tudok rendszerezni, átlátni a „nagy egészet” és rendszerbe szervezni mindent. Kiválóan oda tudok figyelni a határidőkre és szeretek egyszerre több dologgal foglalkozni.
– > így lettem Virutális Asszisztens még mielőtt tudtam volna, hogy ez a fogalom létezik. ?
Ha segítségre van szüksége...
…mert
-
összecsaptak a feje felett a hullámok;
-
nem győzi egyedül az adminisztrációt;
-
az adminisztráció túl sok időt vesz el a tényleges munkavégzéstől;
-
nincs szüksége teljes munkaidős titkárnőre;
-
most kezdi építeni vállalkozását, és nem szeretne fenntartani egy komplett irodát;
Forduljon hozzánk bizalommal!


Miért érdemes velünk dolgozni?
…mert
- nincsenek munkaadói kötelezettségei: járulékok és juttatások;
- nincs iroda bérleti és üzemeltetési költség;
- nincs betanulási idő és költség;
kizárólag az elvégzett munkáért fizet, és nem a munkaidőért; és amíg mi dolgozunk, addig ön a valóban fontos feladatokkal foglalkozhat. - minden megrendelőnkkel megbízási szerződést kötünk
- szükség esetén ingyenes próbamunkát biztosítunk.
Miért minket válasszon?
…mert
- több mint 50 kolléga közül választjuk ki az ön cégéhez és a kért munkához legmegfelelőbb asszisztenst
- kollégáink mind magasan képzett szakemberek
- kollégáink legalább 5 különféle nyelvet beszélnek – ezért idegen nyelven is tudunk segíteni
- folyamatosan bővítjük adatbázisunkat, hogy mindig a legideálisabb jelöltet javasoljuk
- minden projektet rendszeresen monitorozunk/ellenőrzünk
- minőségi munkát végezünk és figyelünk a határidőkre
- garanciát vállalunk a munkánkért
- díjmentes próbamunka kérésére is lehetőség van
- csak az elvégzett munka után kell fizetni
- teljes titoktartást biztosítunk
- sürgős, határidős munka esetén akár hétvégén is rendelkezésére állunk.

Hogyan működünk?
A közös munka megkezdése előtt kérjen ajánlatot e-mailben vagy telefonon. Az ajánlat elkészítésekor előzetes egyeztetésre lesz szükség a kiszervezendő feladatokkal kapcsolatban. Az egyeztetés történhet telefonon, Skype-on, Viber-en vagy személyesen. Ez azért fontos, hogy részletesen megismerjük azt a feladatot, vállalat irányítási rendszert, amelyben ön dolgozik. Ezek után egyeztetjük részletesen a munkát és az ön elvárásait, igényeit. Megbeszéljük a határidőt, a díjazást és a fizetési ütemezést.
Ha megtaláltuk a mindenki számára legmegfelelőbb megoldásainkat, kezdődhet a közös munka.

Minden esetben Megbízási szerződéssel dolgozunk és a munka megkezdése előtt Titoktartási nyilatkozatot írunk alá, így a teljes diszkréció garantált!
Egy-egy projekt végén vagy a rendszeres munka ideje alatt többször is megkérjük megbízóinkat, hogy értékeljék kollégánk munkáját. Ezzel is biztosítva, hogy csak a legkiválóbb kollégákkal dolgozzunk együtt.
Hogyan tarthatjuk a kapcsolatot?
Messenger, Skype, e-mail, telefon, Viber, és a technika által még sok-sok lehetőségünk van. Egyeztetjük az Ön és a kiválasztott kolléga számára is egyaránt legideálisabb megoldást!
Garanciáink
Minden projektet monitorozunk/ ellenőrzünk rendszeresen! Így nincsenek hanyag kollégák, és nincsenek elmaradt határidők. Csak olyanokkal dolgozunk együtt, akik minőségi munkát végeznek és figyelnek a határidőkre.
Ha az elvállalt projekt a mi hibánkból nem készülne el határidőre, nem kell fizetnie semmit.
Ha a ránk bízott munkával kapcsolatban minőségi kifogása merülne fel, egyeztetünk és törekszünk arra, hogy a lehető leggyorsabban (maximum 48 órán belül) javítsuk a hibát. Amennyiben a javítás után a végeredménnyel továbbra sem elégedett jelezze felénk ezt írásban 5 napon belül. Mi visszautaljuk az esetleg kifizetett díjat, vagy nem kell fizetnie semmit. (Mivel a munkáinkhoz szerzői jogokhoz kötőd/hetnek, ebben az esetben az elkészült munkát nem tudja felhasználni.)
