Nem tudod milyen feladatokat adhatnál át?
Ügyfélszolgálat
Egyik ügyfél telefonál a másik után? Napi 200 email-t kapsz?
Az ügyfélszolgálat a specialitásunk! Nézd meg nálad miben tudunk segíteni?
Ebben tudunk segíteni
Ügyfélszolgálat
- külső és belső ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás telefonon, e-mail-ben
- kollegákkal, társosztályokkal, alvállalkozókkal, képviselőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás telefonon, e-mailben
- kimenő hívások indítása (direkt marketing, sales csak külön egyeztetést követően)
- ajánlatok bekérése, rendelések felvétele, nyomon követése, rendszerbe vitele, megválaszolása
- reklamációs, garanciális ügyintézés, szerviz és help desk tevékenység ellátása
- raktárkészletek kezelése
- webáruházak, weboldalak supportja (chat)
Ügyfélszolgálati csomagajánlataink
magyar nyelven
A szolgáltatás tartalma: email-ek kezelések telefonhívások fogadás, a hívások tartalmáról kivonat készítése rögzítése, email vagy egyéb üzenet küldése a címzettnek, kérdések, érdeklődések megválaszolása, rendelések felvétele, hiba bejelentések regisztrálása.
Start Call Center
Egyéni vállalkozók, vezetőinek hívásainak kezelése
Ft + áfa44.900/hó
- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 40 db
- További fogadott hívások díja: 600ft+áfa
Basic Call Center
Kisvállalkozások, induló webshopok bejövő hívásainak kezelése
Ft + áfa74.900/hó
- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 60 db
- További fogadott hívások díja: 550ft+áfa
Profi Call Center
Kis forgalmú webshop-ok ügyfélszolgálata, kkv-k bejövő hívásainak kezelése
Ft + áfa99.900/hó
- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 100 db
- További fogadott hívások díja: 500ft+áfa
VIP Call Center
Nagy forgalmű webáruházak, szolgáltató cégek ügyfélszolgálata
Ft + áfa154.900/hó
- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 200 db
- További fogadott hívások díja: 450ft+áfa
Ha felkeltette érdeklődésed ügyfélszolgálati szolgáltatásunk,
kérlek töltsd ki rövid űrlapunkat és felvesszük Veled a kapcsolatot!
Választható további szolgáltatások
- Idegen nyelvű ügyfélszolgálat – egyedi ajánlat alapján
- Hívások fogadás 8-16h időszakon kívül – basic időszak (munkanap 6-20h között) 5.900 Ft/óra/hó
- Hívások fogadás 8-16h időszakon kívül – basic időszakon kívül 9.900 Ft/óra/hó
- Egyéb ügyfélszolgálat: fb, insta chat, weboldal chat, stb. Egy feldolgozott email egy üzenetnek felel meg. Feldolgozásnak minősül a beérkezett email felőli döntés,
azaz elolvasása, megértése és kategorizálása. 6.900 Ft/rendszer/hó - Hangrögzítés – lehetőség van a fogadott hívások rögzítésére és továbbítására 4.900 Ft/hó
- Automata hangbemondás – Ritkán változó előre rögzített információk (pl. nyitvatartás, szállítási ktg- ek, megváltozott ügyrend) felmondása
3.900 Ft/alkalom - Együttműködő telekommunikációs partnerünk https://kompaas.hu/
Ne halogasd tovább a teendőket!
Kérj időpontot!
Minél hamarabb „találkozunk” annál hamarabb lesz időd ismét arra amihez igazán értesz!