Milyen árszabással dolgozunk?
Árak
Óradíjas és projekt alapú megbízásokat is vállalunk, kérje egyedi ajánlatunkat és töltse érdemi munkával az így felszabaduló idejét. Mi evezünk, Önnek csak kormányoznia kell vállalkozása hajóját!
Árszabásunk
ALAPDÍJ: 3000-4500ft/óra – melyet eseti megbízások esetén általánosan alkalmazunk.
Legtöbb esetben azonban – PROJEKT MEGBÍZÁSI DÍJAT vagy CSOMAGDÍJAT állapítunk meg
– a feladat(ok)
– a szükséges szakmai háttér
– a szükséges nyelvtudás
– a feladatok elvégzéséhez szükséges idő
ismeretében.
Ügyfélszolgálati csomagajánlataink
A szolgáltatás tartalma: email-ek kezelések telefonhívások fogadás, a hívások tartalmáról kivonat készítése rögzítése, email vagy egyéb üzenet küldése a címzettnek, kérdések, érdeklődések megválaszolása, rendelések felvétele, hiba bejelentések regisztrálása.
Az alábbi csomagok magyar nyelvű ügyfélszolgálatra vonatkozó árak.
Idegen nyelven is vállalunk hasonló feladatokat, pontos egyeztetést követően egyeztetett díjazással.
Start Call Center
Egyéni vállalkozók, vezetőinek hívásainak kezelése
Ft + áfa24.900/hó
- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 40 db
- További fogadott hívások díja: 600ft+áfa
Basic Call Center
Kisvállalkozások, induló webshopok bejövő hívásainak kezelése
Ft + áfa34.900/hó
- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 60 db
- További fogadott hívások díja: 550ft+áfa
Profi Call Center
Kis forgalmú webshop-ok ügyfélszolgálata, kkv-k bejövő hívásainak kezelése
Ft + áfa54.900/hó
- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 100 db
- További fogadott hívások díja: 500ft+áfa
VIP Call Center
Nagy forgalmű webáruházak, szolgáltató cégek ügyfélszolgálata
Ft + áfa99.900/hó
- Az üzenet közvetítésének formája: Email, SMS
- A hívások rögzítése a megbízó vagy a Profiasszisztens rendszerében
- Hívások fogadása 8-16h-ig
- A csomagban foglalt hívások száma havonta: 200 db
- További fogadott hívások díja: 450ft+áfa
Ha felkeltette érdeklődésed ügyfélszolgálati szolgáltatásunk,
kérlek töltsd ki rövid űrlapunkat és felvesszük Veled a kapcsolatot!
Választható további szolgáltatások
- Hívások fogadás 8-16h időszakon kívül – basic időszak (munkanap 6-20h között) 4.900 Ft/óra/hó
- Hívások fogadás 8-16h időszakon kívül – basic időszakon kívül 9.900 Ft/óra/hó
- Egyéb ügyfélszolgálat: fb, insta chat, weboldal chat, stb. Egy feldolgozott email egy üzenetnek felel meg. Feldolgozásnak minősül a beérkezett email felőli döntés,
azaz elolvasása, megértése és kategorizálása. 5.900 Ft/rendszer/hó - Hangrögzítés – lehetőség van a fogadott hívások rögzítésére és továbbítására 3.900 Ft/hó
- Automata hangbemondás – Ritkán változó előre rögzített információk (pl. nyitvatartás, szállítási ktg- ek, megváltozott ügyrend) felmondása
3.900 Ft/alkalom - Együttműködő telekommunikációs partnerünk https://kompaas.hu/