Ha webáruházad van és e-kereskedelemmel foglalkozol, akkor az év ezen szakasza különösen intenzív és zsúfolt a számodra. Nem elég, hogy naprakésznek kell lenned a készletekkel, de figyelned a marketingre és az ügyfelek megkereséseire is reagálnod kell. Neked kínálunk most segítséget. Nem kell ugyanis mindent egyedül elvégezned, egy szakértő virtuális asszisztens segítsége pedig nem csak leveszi a terheket a válladról, de a vállalkozásod növekedéséhez is vezethet. Hogyan? Mutatjuk!

Ár-érték arányban verhetetlen

Egy webáruház üzemeltetésével nagyon sok teendő van, az évvégi hajrában pedig mintha ezek még meg is sokszorozódnának. Nem csoda, ha úgy érzed, nem bírod tovább egyedül, és inkább felveszel magad mellé valakit. Azonban ez komoly költséget jelent neked, hiszen egy alkalmazott után a bére mellett a járulékokat is fizetned kell, arról nem is beszélve, hogy a betanítása mennyi időt vesz majd igénybe.

Ezzel szemben, ha egy kifejezetten webáruházak kezelésére specializálódott virtuális asszisztens segítségét kéred, időt és pénzt is spórolsz. Nincsenek járulékos költségek, csak azt az időt kell kifizetned, amit ténylegesen a te webáruházadra fordított. Ha pedig valaki napi szinten webáruházakat kezel, olyan szakértelemre és rutinra tesz szert, aminek köszönhetően nagyon gyorsan átlátja a helyzetet, és szinte félszavakból is érteni fogja, hogy mit is szeretnél legyen szó termékfeltöltésről vagy megrendelések kezeléséről.

Profi ügyfélszolgálat

Egyetlen webáruház sem működhet hatékony ügyfélszolgálat nélkül. Vásárlói kérdések, érdeklődés a megrendelés állapotárról, reklamáció, csere és még számtalan egyéb ok, ami miatt megkeresnek az emberek. Az ünnepek miatt pedig még több ilyen jellegű levél érkezik, mint az év többi hónapjában. Ennek ellenére nem teheted meg, hogy nem foglalkozol velük, hiszen az elégedetlen vásárlókat eredményez. Viszont nagy valószínűséggel a nagy hajtásban neked erre nem lesz kapacitásod. Mit tehetsz?

Kiszervezed az ügyfélszolgálatot egy virtuális asszisztensnek, aki minden kérdést, érdeklődést, panaszt megválaszol. Talán ez az egyik legnagyobb segítség, amit egy virtuális asszisztens tud nyújtani, ha e-kereskedelemmel foglalkozol, hiszen vásárlók nélkül mit sem ér egy webáruház. Az ügyfélélményt pedig nagyban befolyásolja az, hogy milyen elbánásban részesül a vevő. Ha az ügyfélszolgálatod gyors és profi, az vásárlásokat fog generálni, amiből te egyértelműen profitálsz.

Naprakész készletezés és egyéb feladatok

Nem csak az ügyfelek kezelésében tud segíteni egy virtuális asszisztens, hiszen egy webáruház üzemeltetése esetén számtalan egyéb teendő akad. Segítségedre lehet a megrendelések feldolgozásában és nyomon követésében, a készletfigyelésben, termékleírások készítésében, a termékek feltöltésében, de akár a számlázásban vagy a marketing feladatokban is.

A virtuális asszisztens személyében egy olyan univerzális segítséget kapsz magad mellé, aki nagyban elősegítheti a vállalkozásod fejlődését is. A virtuális asszisztens ugyanis nem alkalmazott, ő maga is vállalkozó, ennek köszönhetően pedig olyan stratégiai partnereddé tud válni, akinek ugyanúgy célja és érdeke a te növekedésed és fejlődésed.