Egy vállalkozásban az adminisztráció az, ami a napi rutinfeladatok nagyrészét kiteszi, így ez veszi el a legtöbb időd. Ezen feladatok azonban kivétel nélkül otthonról is elvégezhetők, ezért, ha úgy érzed, nem bírod már tovább, ezen feladatok delegálásával kezdd. Mai írásunkban összegyűjtöttük neked azon általános adminisztratív feladatokat, amelyek elvégzésében segíteni tud egy virtuális asszisztens.
Adatgyűjtés, adatrögzítés és adatfeldolgozás
Bármivel is foglalkozol, adatokra szükséged van a működéshez. Legyen szó leendő partnerek felkutatásáról, árak figyeléséről vagy piackutatásról, számíthatsz ránk. Nem csupán összegyűjtjük az adatokat, de az általad kért formátumban fel is dolgozzuk és számodra könnyen „fogyaszthatóvá” tesszük. Ez azt jelenti, hogy átlátható és könnyen kezelhető adatbázist hozunk létre, bármilyen adat kigyűjtésével bízol meg minket.
Kimutatások, táblázatok, riportok és prezentációk készítése
Ahhoz, hogy a stratégiai kérdésekben dönteni tudj, szükséged heti, havi és akár éves kimutatásokra is. Tudnod kell, hogyan alakulnak a bevételeid és kiadásaid, naprakésznek kell lenned a készletek állapotáról, de ugyanígy az online marketing kampányaid sikerességéről is. Bármiről is legyen szó, elkészítjük a riportokat és a kimutatásokat is táblázat és prezentáció formájában is.
Szerződések előkészítése
Szerződés nélkül nem dolgozhatsz, hiszen az véd téged is, és a másik felet is. Éppen ezért nagyon fontos, hogy minden esetben olyan szerződést írj alá, ami minden körülményre kitér, minden feltételt rögzít, hogy a későbbiekben ebből ne adódjon félreértés vagy nézeteltérés. A szerződést ugyan neked kell aláírnod, de azon kívül minden egyebet ránk bízhatsz. Előkészítjük a szerződést olyan állapotban, hogy neked csak elolvasnod és aláírnod kelljen.
Dokumentumok készítése, gépelés és szövegszerkesztés
A vállalkozásodban nem csupán szerződések, de számtalan egyéb dokumentum, nyomtatvány is használatos. Bármilyen dokumentum összeállításában segítségedre lehetünk akár gépelésről, akár szövegszerkesztésről vagy korrektúrázásról van szó.
Kapcsolattartás a partnerekkel
Vállalkozóként minden bizonnyal számos partnerrel állsz kapcsolatban. Lehet az beszállító, szolgáltató vagy közüzem, elengedhetetlen, hogy szinte naponta kommunikálj velük szóban vagy írásban. Ez nem mindig egyszerű, hiszen gyakran csak a sokadik ember tud segíteni az adott kérdésben vagy problémában. Mi azonban ennek a terhét is levesszük a válladról, hogy neked csak az igazán fontos dolgokkal kelljen foglalkoznod.
Árajánlatok kezelése
Vállalkozóként te magad is igénybe veszel szolgáltatásokat, szükséged lehet alapanyagokra, eszközökre, és nem kérdés, hogy a legköltséghatékonyabb megoldást keresed. Az árajánlatok beszerzése és rendszerezése nem kevés időt jelent, viszont annak érdekében, hogy a legjobbat megtaláld, nem spórolhatod meg ezt a kört. Kivéve akkor, ha virtuális asszisztensed van, mert akkor helyetted ő megteszi. Bármire is van szükséged, több helyről kérünk ajánlatot, amelyeket utána rendszerezünk és összegzünk, ezzel is megkönnyítve a választást.
HR feladatok
Abban az esetben, ha van pár alkalmazottad, megsokszorozódnak a vállalkozáson belüli feladatok, hiszen őket először is ki kell választani, fel kell őket venni, majd utána a munkaidejüket és a szabadságukat is adminisztrálni kell. Bármilyen HR feladatban is számíthatsz ránk attól pillanattól kezdve, hogy beérkeznek az önéletrajzok. Ezeket a megbeszélt szempontok szerint előszűrjük, hogy neked csak a releváns pályázókkal kelljen találkoznod, utána a szerződésírásban is segítünk, majd az ezzel kapcsolatos napi adminisztrációban is.
Legutóbbi hozzászólások