A 2021-es év felpörgetheti az ingatlanpiacot, hiszen a már meglévő állami támogatások (pl.: CSOK) és kedvezményes hitelek (pl.: Babaváró hitel) mellett elindul a felújítási támogatás és az új építésű ingatlanok ÁFA mértéke is csökken. Így, ha az ingatlanpiacon dolgozol, megnövekedett forgalomra számíthatsz. Ez egyfelől jó, másfelől viszont többletmunkát generál, amit nem biztos, hogy egyedül el tudsz látni. A jó hír az, hogy nem is kell mindent neked csinálnod, hiszen egy virtuális asszisztens akkor is tud segíteni, ha ingatlanosként tevékenykedsz. Összeszedtük, hogy mi mindent bízhatsz rá.

Adatok frissítése

Egy-egy lakás vagy ház értékesítésekor az idő fontos tényező. Minél hamarabb kerül fel egy ingatlan az adatbázisodba, annál nagyobb a valószínűsége, hogy gyorsabban el tudod adni. Ehhez azonban szinte egész nap a gép előtt kellene ülnöd, na, de akkor mikor foglalkozol az ügyfeleiddel? Add meg az ingatlan adatait, leírását és fényképeit, a többit pedig bízd a virtuális asszisztensre!

Érdeklődések kezelése

Az ingatlanpiacon különösen fontos, hogy az ügyfélmegkeresésekre azonnal reagálj. Ezen a területen az a jellemző ugyanis, hogy az eladók és a vásárlók is egyszerre több ügynököt keresnek meg, és azt választják, aki a legkedvezőbb és a leggyorsabb. Ha egy virtuális asszisztensnek átadod a leadek kezelését, garantált, hogy egyetlen érdeklődésről sem maradsz le.

Dokumentumok előkészítése

Egy ingatlan értékesítésekor számtalan dokumentumra van szükség, amelyeket precízen kell kezelni. Ez kifejezetten időigényes, azonban egy virtuális asszisztens ebbe is segítségedre lehet. Rendszerezi és előkészíti a szükséges dokumentumokat és szerződéseket, az esetleges hiánypótlásokat pedig kezeli.

Marketinganyagok létrehozása

Még egy nagyon sikeres ingatlanosnak is szüksége van marketingre, ehhez pedig tartalomra van szükséged. A virtuális asszisztens elkészíti ezeket, akár e-mail hírlevélről, vagy közösségi média bejegyzésekről van szó, de szórólap összeállításában is számíthatsz rá. Egyezteti veled a startégiát, és ahhoz igazodva állítja össze az anyagot, így biztosan személyre szabott, egyedi tartalommal várhatod az érdeklődőket.

Megfelelő ingatlanok felkutatása

A lakások megmutatása, tárgyalások és egyéb intéznivaló mellett már így is gyakran zsonglőrködnöd kell az idővel, és emellett kellene megoldanod azt is, hogy a leendő vásárlóknak az igényüknek megfelelő ingatlanokat keress. Nem kell azonban neked foglalkoznod ezzel, ha virtuális asszisztenssel dolgozol együtt. Add meg neki a szükséges paramétereket (pl.: környék, költségvetés, szobák száma, udvar, garázs stb.), amelyek alapján a VA megkeresi a releváns lakásokat és házakat. Ezeket kilistázva már el tudod küldeni az ügyfeleidnek, akik ki tudják választani a számukra megfelelőt.