A járvány merőben új helyzetet teremtett. Nagyon sok olyan új szokással kellett megbarátkoznunk, amelyek korábban nem képezték a mindennapjaink részét. A vírus átrendezte az életünk minden területét, és különösen igaz ez a munka világára. A vállalkozások egy része különösen nehéz helyzetbe került, és a többieknek sem könnyű. Vállalkozóként bizonyára ezt te is tapasztalod. Nap mint nap döntések sorát kell meghoznod, hogy közel ugyanolyan hatékonyan tudj dolgozni, mint a pandémia előtt. A jó hír azonban az, hogy ebben a helyzetben is van olyan megoldás, amelynek köszönhetően eredményes tudsz maradni. A Profiasszisztens virtuális asszisztensei ugyanis továbbra is rendelkezésedre állnak! És hogy ez miért is jó neked? Mai írásunkban ezt foglaljuk össze.

Költségek optimalizálása

Akkor, amikor ennyire bizonytalanná válik minden, alapvető kérdéssé válik egy vállalkozás életében, hogy miként is lehetne faragni a költségeken, hogyan lehetne valamennyire visszafogni azokat. Bérleti díj, fenntartási költségek, működési költségek, bérek, járulékok, egyéb kiadások. Még sorolni is sok, nemhogy kifizetni! Viszont egy virtuális asszisztens esetében ezekkel egyáltalán nem kell számolnod.

A virtuális asszisztens ugyanis vállalkozó, a saját otthonában vagy a saját irodájában végzi a tevékenységét. Neked sem irodát, sem eszközöket nem kell biztosítanod számára, ezért ezeken a költségeken máris spórolsz. Mivel nem alkalmazott, járulékokat sem kell utána fizetned, azt megteszi ő maga. Virtuális asszisztens esetében egyetlen kiadásod merül fel: az ő díja. Ezzel azonban ugyanúgy tudsz tervezni, mint egy alkalmazott bérével, továbbá költségként is elszámolhatod, így kiadások tekintetében biztos, hogy kedvezőbben jársz egy virtuális asszisztenssel.

A legjobb szakemberek az ország bármely pontjából

Jelen helyzetben, amikor olyan nagy a verseny bármilyen piacot is nézünk, azok tudnak igazán érvényesülni, akik ki tudnak tűnni valamivel a tömegből. Természetesen leginkább azzal, hogy magas színvonalon végzik a tevékenységüket, vagy nagyon jó minőségű terméket állítanak elő, esetleg azzal, hogy rendkívül gyors és segítőkész az ügyfélszolgálatuk. Ehhez persze nem elég, ha te nagyon jó vagy, ugyanilyen profi segítségre van szükséged.

A virtuális asszisztenseknek köszönhetően pedig ilyen szempontból kinyílik a világ előtted. Lehet, hogy a pandémia idején egy kicsit furcsa ez a hasonlat, de igaz. Ugyanis – ahogyan a nevükben is benne van – a virtuális asszisztensek virtuálisan, azaz online dolgoznak, így nem jelent akadályt, ha éppen olyan korlátozások vannak érvényben, ami miatt nem olyan egyszerű mobilisnak maradni. Így sokkal több lehetőséged van keresni, és igazán jó szakembert találni az egyes feladatok elvégzésére. Mondanunk sem kell, hogy ez igen nagy fegyvertény azokkal a versenytársaiddal szemben, akik nem használják ki ezt a lehetőséget.

Hatékony szervezés

A virtuális asszisztens alkalmazásával sokkal egyszerűbbé válik az egyes folyamatok szervezése is. Egy VA-nak sok tapasztalata van abban, hogyan dolgozzon távolról, számára ez a helyzet egyáltalán nem ismeretlen, sőt, inkább megszokott, aminek köszönhetően gördülékenyen és hatékonyan tud segíteni téged.

Arról nem is beszélve, hogy a virtuális asszisztensek vállalkozói létükből kifolyólag lényegesen proaktívabbak, így olyan tanácsokkal, ötletekkel is tudja segíteni a vállalkozásod, amelyek eredményeként a munkavégzés egyszerűbb és költséghatékonyabb lesz.