Vállalkozóként millió dolgot kell csinálnod, és nem ritkán egyszerre. Ennek ellenére, bizonyára te is tapasztaltad már, hogy hiába tornyosulnak előtted a feladatok, hiába nyomaszt a határidő, mégis halogatod az adott teendő elvégzését. Vajon mi lehet ennek az oka? És mi jelenthet megoldást? Hogy a nagy klasszikust idézzük: sárkány ellen sárkányfű, halogatás ellen Profiasszisztens! De mindenben segíthet egy virtuális asszisztens, aminek köszönhetően legyőzheted a halogatást is? Lássuk!
A mindennapos, rendszeres feladatok elvégzésében
A mindennapos adminisztráció az, amelyik talán a legtöbb feladatot adja, ezzel együtt pedig a legtöbb időt is felemészti. Kimutatások, számlázás, dokumentumok és szerződések előkészítése, és még hosszasan sorolhatnánk mi minden adódik nap mint nap egy vállalkozás esetében. Nem csoda, ha egynémelyiket megpróbálod addig halogatni, ameddig csak lehet. Ez azonban nem a legszerencsésebb politika, hiszen ezek a feladatok maguktól nem készülnek el. Vagy mégis?
Szinte. Ugyanis, ha egy virtuális asszisztens segít neked a napi teendők elvégzésében, számodra az olyan lesz, mintha a számlák maguktól íródtak volna meg, mintha a kimutatások maguktól készültek volna el, és ha minden egyéb magától oldódott volna meg. A virtuális asszisztens láthatatlan, ugyanakkor nélkülözhetetlen segítséged lehet a mindennapokban, akinek köszönhetően végre azokkal a feladatokkal foglalkozhatsz, amely valóban a céged esszenciáját adja, és közben leszámolhatsz a halogatással is.
Azokban a feladatokban, amelyekhez nem értesz
Vállalkozóként sem tudunk kibújni a bőrünkből, és bizony nagyon sokan úgy működünk, hogy azokat a teendőket nem szívesen végezzük, amelyekhez nem értünk. Próbáljuk ezeket addig halasztani, ameddig csak lehet. Ennek oka igen egyszerű: amihez az ember nem ért, abban nem valószínű, hogy sikerélménye lesz. Azt pedig természetesen, hogy igyekszünk ezzel minél később szembesülni.
A vállalkozások esetében gyakran ilyen a marketing, és a hozzá kapcsolódó tevékenységek. Úgy, mint a blogbejegyzések írása, vagy a közösségi média posztjainak elkészítése, de sokszor az ügyfélszolgálat is. Attól ugyanis, hogy valaki jó a saját szakmájában, nem biztos, hogy minden esetben megtalálja a hangot a vásárlóival, vagy ügyfeleivel. Szövegírással és ügyfélszolgálattal kapcsolatban is jól jöhet egy olyan segítség, aki pont ezekben gyakorlott és tapasztalt. Egy jó virtuális asszisztens pedig ilyen. Szervezd ki ezeket a feladatokat, és nincs többi hetek óta halogatott blogcikk, vagy napok óta megválaszolatlanul hagyott reklamáció.
Amit mindig is utáltál elvégezni
Végül pedig legyünk őszinték: mind imádjuk a vállalkozásunkat, és szívvel-lélekkel végezzük a teendőket, mégis van egy csomó olyan dolog, amit nem szívesen csinálunk meg. Egyénfüggő, hogy ez kinél mi: könyvelési anyagok összekészítése, heti vagy havi riportok elkészítése, számlázás, szövegírás, telefonok intézése. Biztosan tudnád folytatni a sort, ugye? És mivel nem szereted ezeket, nagy valószínűséggel próbálod elodázni az elvégzésüket is.
De mi lenne, ha ezeket sem neked kellene megcsinálni? Sőt, tudunk jobbat! Képzeld el, hogy a te „nemszeretem” feladataid, egy virtuális asszisztensnek a kedvencei, ezért nagyon szívesen elvégzi helyetted. A Profiasszisztensnek köszönhetően nincs több halogatás, nincs több kapkodás, nincs több mérgelődés, csak azok a feladatok, amelyek neked igazán fontosak.
Legutóbbi hozzászólások