Pénzügyi tanácsadóként az időd nagy részét valószínűleg azzal töltöd, hogy ügyfelekkel találkozol – vagy jelen helyzetben videótelefonon tartasz velük megbeszéléseket -, ajánlatokat és elemzéseket készítesz a meglévő és leendő ügyfeleidnek, esetleg továbbképzésen, oktatáson veszel részt. Ezen elfoglaltságok mellett nem csoda, ha nem jut időd még a vállalkozásod mindennapos adminisztrációjára is. Szerencsére a Profiasszisztensnek köszönhetően nem is neked kell a papírmunkával bajlódnod. És hogy mi mindenben tudunk neked, mint pénzügyi tanácsadónak segíteni? Összefoglalásunkból kiderül.
Találkozók egyeztetése
Pénzügyi tanácsadóként számodra a legfontosabb, hogy folyamatosan legyenek leegyeztetett ügyféltalálkozóid, vagy legalább online megbeszéléseid, ha a személyes találkozó jelen helyzetben nem is megoldható. Az ajánlatok készítése, a meglévő portfólió kezelése, a rendszeres oktatások és egyéb elfoglaltságok miatt azonban nem könnyű naprakésznek lenned abban, hogy mikor, kivel és hol találkozol, arról nem is beszélve, ha például a feszes ütemezés borul amiatt, hogy egy ügyfél módosít az időponton.
Egy virtuális asszisztens azonban segíteni tud neked az időzavar leküzdésében. Egyeztet az ügyfelekkel, ha szükséges felügyeli a módosításokat és lemondásokat, és még téged is figyelmeztet, ha éppen találkozód van. Nagyon sok időt megtakaríthatsz már azzal is, ha csak ezt az egyetlen feladatot kiszervezed, de ez még csak a kezdet.
Közösségi média kezelése
A független pénzügyi tanácsadói piac zsúfolt, ezért ki kell tűnnöd a tömegből. Erre az egyik legjobb és legegyszerűbb módszer a közösségi média. Azonban ahhoz idő és kitartás kell, hogy a különféle social media felületek meghozzák a várt eredményt. Olyan információkat kell rendszeresen megosztanod, amelyek érdekesek és hasznosak a potenciális ügyfeleid számára, valamint azt meg kell mutatnod, hogyan tudsz segíteni nekik.
Ez azt jelenti, hogy a közösségi médiában történő megjelenésed gondosan meg kell tervezned, hogy ezzel is ösztönözd a lehetséges ügyfelekeidet a kapcsolatfelvételre és az első megbeszélésre. Mondanunk sem kell, hogy ez rengeteg idő. Megtervezni a posztokat, elkészíteni azokat, majd ki is tenni, utána pedig az érdeklődéseket kezelni. Egy virtuális asszisztens mellett azonban ezekkel sem kell foglalkoznod, hiszen megteszi ő helyetted.
Ügyfélkezelés
Szolgáltatóként egyszerűen nem engedheted meg magadnak azt, hogy az ügyfelek megkereséseit, érdeklődéseit, kérdéseit és problémáit ne profi módon kezeld. Ellenkező esetben ügyfeleket fogsz veszíteni, hiszen a pénzügyi tanácsadói hivatás bizalmi viszonyt jelent közted és az ügyfeleid között. Ha úgy érzik, nem számíthatnak rád, keresnek olyat, akitől megkapják azt a figyelmet, és segítséget, amire szükségük van.
Egy virtuális asszisztensnek köszönhetően azonban nem marad megválaszoltan kérdés, olvasatlan e-mail vagy üzenet, és elszalasztott telefonhívás sem. Ez pedig bizalmat ébreszt a meglévő, valamint leendő ügyfeleidben is, és szívesebben fognak az ismerőseiknek is ajánlani, ha pénzügyi tanácsadót keresnek, tehát hosszabb távob a profi ügyfélkezelés profitot termel neked.
Pénzügyi adminisztráció
Bizonyára nem meglepő a számodra, de pénzügyi tanácsadóként, azaz vállalkozóként neked is vannak pénzügyeid. Ez pedig igen sok adminisztrációt, és még több időt jelent. Ugye te sem szeretnéd, hogy pont a saját vállalkozásaid pénzügyei ne legyenek rendben? Szervezd ki egy virtuális asszisztens számára ezt is, hogy neked csak az ügyfelekkel kelljen foglalkoznod! A Profiasszisztensre ebben is számíthatsz, fordulj hozzánk bizalommal!
Legutóbbi hozzászólások